Suzuki GSX 1300R Hayabusa

18 901 €

GSX1300RRQM3_KGL_right_single_seat_cowl-scaled.jpeg GSX1300RRQM3_JWN_right_single_seat_cowl-scaled.jpeg GSX1300RRQM3_CJH_right_single_seat_cowl-scaled.jpeg

Näytä kaikki kuvat

Heti saatavilla puna/harmaa

Hayabusa

FEEL THE POWER

Legendaarinen suorituskyky

Nopeasti eteenpäin tänään. Täydellinen sitoutuminen ja väsymätön voima loivat Hayabusalle uuden sukupolven, joka on täysin valmiina kuljettamaan sinut määrätietoisesti tulevaisuuteen. Entistä paremman ajokokemuksen takaa Hayabusan sujuvampi voimansiirto ja sen hallittavampi käsittely. Hayabusa on kokoelma uusimpia elektronisia järjestelmiä, jotka on suunniteltu optimoimaan suorituskykyominaisuuksia ja parantamaan Hayabusan hallittavuutta ja ennakoitavuutta sekä horjumatonta luotettavuutta.

Hayabusa kietoo kaiken tämän pakettiin, joka saa katseet kääntymään henkeäsalpaavan tyylinsä ja armonsa ansiosta.

SUZUKI HAYABUSA

Kuuluisa runsaasta voimastaan, nopeudestaan ja majesteettisesta läsnäolostaan. Kolmannen sukupolven Hayabusa jatkaa legendaarista linjaansa uudessa Ultimate Sport luokassa.

Nopeasti eteenpäin tänään. Täydellinen sitoutuminen ja väsymätön voima loivat Hayabusalle uuden sukupolven, joka on täysin valmiina kuljettamaan sinut määrätietoisesti tulevaisuuteen. Entistä paremman ajokokemuksen takaa Hayabusan sujuvampi voimansiirto ja sen hallittavampi käsittely. Hayabusa on kokoelma uusimpia elektronisia järjestelmiä, jotka on suunniteltu optimoimaan suorituskykyominaisuuksia ja parantamaan Hayabusan hallittavuutta ja ennakoitavuutta sekä horjumatonta luotettavuutta. Hayabusa kietoo kaiken tämän pakettiin, joka saa katseet kääntymään henkeäsalpaavan tyylinsä ansiosta.

Voima, joka on sinun hallinnassasi.

Suzuki Drive Mode Selector Alpha

Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-α) yhdistää viisi edistyksellistä elektronista ohjausjärjestelmää ja antaa kuljettajille valinnan valita oman yksittäisen asetuksen. Se optimoi suorituskykyominaisuudet ja käyttäytymisen vastaamaan parhaiten vaihtelevia tienpintoja, ajo-olosuhteita ja suosittuja ajotapoja. Kokeile erilaisia ​​asetuksia ja hyödynnä jokaisen tarjoama kokemus hioaksesi ajotaitojasi ja lisätä itseluottamusta samalla kun nautit lopullisesta ajokokemuksesta. Kolmen tehdasasetuksen (A, B, C) lisäksi SDMS-α tarjoaa valinnan kolmen käyttäjän määrittelemän asetusryhmän (U1, U2, U3) välillä. Tiloja ja asetuksia voidaan muuttaa vasemman ohjaustangon kytkimillä, ja nykyiset asetukset näkyvät mittariston keskellä sijaitsevassa TFT LCD-paneelissa.

SDMS-α ohjausjärjestelmät

1. Power Mode Selector

Valitse kolmesta eri moottorin tehomuodosta, jotka ohjaavat voimansiirtoa tien ja ajo-olosuhteiden mukaan. Tila 1 tarjoaa terävimmän kaasuvasteen ja maksimaalisen tehon. Se on vankka valinta kokeneelle motoristille. Tila 2 tarjoaa pehmeämmän kaasuvasteen ja lineaarisemman voimansiirron. Se tekee siitä käytännöllisen tilan päivittäiseen ajamiseen. Tila 3 tarjoaa pehmeimmän kaasuvasteen ja siinä on lempeämpi voimansiirto pienemmällä maksimiteholla. Se soveltuu hyvin ajamiseen märillä tai liukkailla teillä tai totutellessa Ultimate Sport Bike -potentiaaliin.

2. Anti-lift Control system

Suzuki on onnistuneesti kehittänyt edistyneen järjestelmän, joka maksimoi kiihdytystehon ja estää etupyörän nousemisen maasta. Järjestelmä tarjoaa 10 tila-asetusta, kun virta kytketään päälle. Tila 1 tarjoaa minimaalisen hallinnan ja tila 10 tekee etupyörän nostamisen käytännössä mahdottomaksi, vaikka kaasuläppä avattaisiin kokonaan matkustajan takana.

3. Bi-directional Quick Shift System

Vaihda vaihdetta ylös tai alas nopeammin ja helpommin ilman kytkimen tai kaasun käyttöä. Quick Shift -pikasiirto tarjoaa kaksi tilaa. Tila 1 reagoi nopeammin toistamaan kilpa-tyylisen vastauksen, kun taas tila 2 tarjoaa kevyemmän kosketuksen. Jotta varmistetaan sujuva Quick Shift -toiminnon käyttö, ECM hidastaa sytytystä kiihdyttäessä tai ylläpitämällä tasaista nopeutta ja avaa kaasuventtiilin hidastettaessa. Uuden kytkimen suorituskyky varmistaa tasaisemman vaihdon.

4. Engine Brake Control system

Tämä järjestelmä poistaa moottorijarrutuksen vaikutuksen takarenkaan liukumisen tai hyppimisen estämiseksi ja tasaisemman, hallittavamman käyttäytymisen takaamiseksi. Valittavana on kolme tilaa ja OFF-asetus, jonka avulla voit hallita moottorin jarrutuksen tehoa vastaamaan ajo-olosuhteita tai mieltymyksiäsi.

5. Motion Track Traction Control System

Tämä ohjeusjärjestelmä vie luistonhallinnan uudelle tasolle käyttämällä IMU:n tietoja seuraamaan jatkuvasti kallistuskulman määrää ja rajoittamaan tehokkaasti liukastumista kulmissa ja suoraan ajaessa. Se tarjoaa paremman vakauden kaikkina aikoina, mikä mahdollistaa luotettavan hallinnan erilaisissa ajo-olosuhteissa vähentäen samalla stressiä ja väsymystä. Järjestelmä tarjoaa 10 tila-asetusta, ja se voidaan kytkeä pois päältä haluttaessa. Mitä suurempi tila, sitä nopeampi vetovoiman kytkentä on ja sitä aktiivisemmin järjestelmä rajoittaa pyörän pyörimistä.
Huomaa: Liikeradan luistonesto ei korvaa kuljettajan kaasuvipua. Se ei voi estää pidon menetystä liiallisesta nopeudesta johtuen, kun kuljettaja saapuu käännökseen ja/tai käyttää jarruja. Se ei myöskään voi estää etupyörää menettämästä pitoa.

IMU
6-akselinen Bosch IMU (inertiaalinen mittausyksikkö) yhdistää kiihtyvyysmittarit ja gyroskoopit yhdeksi kompaktiksi pakkaukseksi, joka valvoo jatkuvasti nousua (kallistusta eteenpäin tai taaksepäin), heilumista (kallistettuna puolelta toiselle) ja kallistusta (kääntyminen alkuperäiseen suuntaan nähden). Näitä mittauksia verrataan toisiinsa sekä pyörän nopeusantureiden lukemia pitääkseen Hayabusan tietoisena tilanteestaan ​​ja ymmärtämään useita edistyneitä S.I.R.S. ohjaimia.

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.)

Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) -yksikön sisältävä edistyneiden elektronisten ohjausjärjestelmien vankka kokoelma ulottuu huomattavasti SDMS-α: ta pidemmälle. Jokainen on suunniteltu lisäämään mukavuutta, rakentamaan kuljettajan luottamusta tai optimoimaan suorituskykyominaisuudet vastaamaan hetken tarpeita ja tekemään Hayabusasta hallittavamman ja ennakoitavamman. Nämä järjestelmät luovat vahvemman yhteyden suoraan pyörän sydämen ja aivojen kanssa.

Launch Control System

Käännä kaasua ja koe tehokas lähtö ja kiihdytys samalla tavalla kuin kilpailijat lähtevät lähtöviivalta. Valitsemalla kolmesta tila-asetuksesta voit sovittaa moottorin kierrosnopeuden käynnistyksen yhteydessä kokemuksellesi tai itsevarmuudellesi sopivaksi. Tila 1 rajoittaa moottorin kierrosnopeuden käynnistyksen yhteydessä 4000r/min, tila 2 operoi 6000r/min ja tila 3 – nopein tila – 8000r/min.

Active Speed Limiter

Tämän järjestelmän avulla voit asettaa nopeuden, jota et halua ylittää, ja sitten kiihdyttää ja hidastaa haluamallasi nopeudella. Tämä auttaa vähentämään huolta siitä, että pyörä ylittää valitsemasi nopeusrajoituksen.

Cruise Control System

Vakionopeussäädin vähentää väsymystä pitkillä matkoilla antamalla sinun ylläpitää asetettua nopeutta käyttämättä kaasua. Nopeutta voidaan säätää helposti ylös- tai alaspäin käyttämällä vasemman ohjaustangon tila/asetuskytkintä ja asettaa nopeudesta 31 km/h – 200 km/h ajaessasi 2000-7000 r/min toisella vaihteella. Kätevä jatkotoiminto kytkee järjestelmän uudelleen ja kiihtyy viimeisimpään nopeusasetukseen jarrutuksen jälkeen.

Emergency Stop Signal

Tämä toiminto vilkkuu nopeasti etu- ja takasuuntavaloilla varoittaakseen muita ajoneuvoja, jos jarrutat äkillisesti nopeudesta 55 km/h tai enemmän. Huomaa: Hätäpysäytyssignaali ei ole käytettävissä Pohjois-Amerikan, Intian tai Kanadan määritysyksiköissä.

Motion Track Brake System

Järjestelmä yhdistää IMU:n ajoneuvon asennon tiedot etu- ja takapyörän nopeusanturien tietoihin jolloin ABS aktivoituu ajaessa suoraa ajolinjaa, mutta myös kaarteessa. Moottoripyörä ei todennäköisesti yritä työntää itseään pystysuoraan asentoon, vaan pyrkii säilytäämään ajolinjan ja kallistuskulman.
Huomaa: ABS: tä ei ole suunniteltu lyhentämään jarrutusmatkaa. Aja aina turvallisella nopeudella tie- ja sääolosuhteiden mukaan, myös kaarteissa.

Slope Dependent Control System

Valvoo moottoripyörän asentoa ja kulmaa estääkseen takapyörän nousemisen käyttämällä ABS-ohjainta jarrujen paineen säätämiseen ja tasaamiseen, kun käytetään jarruja alamäkeen ajettaessa.

Hill Hold Control System

Hill Hold Control on suunniteltu kytkemään takajarru automaattisesti 30 sekunnin ajaksi pysähtymisen jälkeen ylöspäin nousevalla kaltevuudella, vaikka vapautat jarruvivun tai polkimen.
Tämä auttaa varmistamaan tasaisemman uudelleenkäynnistyksen huolimatta siitä, että pyörä liikkuu taaksepäin. Järjestelmä kytketään irti joko puristamalla nopeasti jarruvipua kahdesti tai kiihdyttämällä.

Toimituskulu:280€
Autovero:5 614,90€

Mitat

Polttoainesäiliö:20,0 L
Akseliväli:1480 mm
Paino:264 kg
Korkeus:1165 mm
Leveys:735 mm
Pituus:2180 mm
Istuinkorkeus:800 mm

Moottori

Jäähdytys:neste­jääh­dyt­teinen
Moottori:4-sylin­te­rinen, 4-tahtinen
Teho:140 kw / 9 700 rpm (190 hp)
Vääntö:150 Nm / 7 000 rpm
Vaihteisto:6-portainen
Sylinteritilavuus:1340 cm³
Polttoaineen syöttö:EFI

Renkaat ja jarrut

Jarrut takana:levy
Jarrut edessä:levy
Renkaat edessä:120/70-17
Renkaat takana:190/50-17

Jaa tämä sivu sosiaalisessa mediassa

Verkkopalvelun alusta onstage © 2024 online.fi