BETA RX 2T 300 MY24

9 908,43 €

RX-300-2-Str-My24-side.jpeg RX-300-2-Str-My24.jpeg RX-300-2-Str-My24-3-4.jpeg

Näytä kaikki kuvat

RX 300 2T MY 2024

The Art of Rideability in the MX World

Beta laajentaa mallistoaan ja julkaisee uuden RX 300 2T motocross pyörän, joka on valmistajan ensimmäinen sarjavalmistettu motocrosspyörä 1980-luvun alun jälkeen ja näin ensimmäinen mahdollisuus eurooppalaisille harrastajille erottautua joukosta myös motocross radoilla Betan debytoitua MXGP-maailmanmestaruussarjassa kolme vuotta sitten.

Beta RX 300 2T määrittelee ajettavuuden uuden rajan MX:n maailmassa.

Mitä ajettavuus tarkoittaa Betalle? Se, että jokaisella kuljettajalla on helposti ajettava, mutta tehokas pyörä, huipputason suorituskyvyllä, jonka kanssa on aina hauskaa eikä koskaan ole kuljettajalle liian vaativa. Beta vie nyt ensimmäistä kertaa tämän konseptin moderniin Motocrossiin.

300 RX 2T on täysin uusi Euroopan markkinoille, mutta monet ovat ehkä nähneet siitä kuvia Yhdysvalloista.

RX 300 2T on pyörä, joka lanseerattiin eksklusiivisena motocrosspyöränä Yhdysvaltain markkinoille vuonna 2021. Tämän projekti osoittautui menestykseksi, jota auttoi jatkuvasti kasvava kokemus MXGP:n maailmanmestaruuskilpailuista vielä kehitysasteella olevan RX 450 4T:n kanssa.

RX 300 2T merkitsee Betalle paluuta motocrossmarkkinoille avaten tietä tulevaisuuden mallistolle. RX 300 2T on lajissaan ainutlaatuinen pyörä, täydellinen yhdistelmä voimaa ja hallittavuutta.

Täysin uusi RX 300 2T on suunniteltu vaativalle ajajalle, joka etsii ainutlaatuista kilpavalmista pyörää. Huippuluokan komponentit, suorituskyky ja järkevä hinta erottaa tämän mallin kilpailijoista.

Moottori: RX 300 2T:n moottorissa on huikea suorituskyky, erityisesti moottorin keski- ja yläkierrosalueella, mutta tarjoaa silti erinomaisen vääntömomentin, ja progressiivisen tuntuman pitäen pyörän aina helposti hallittavissa.

RX 300 2T moottorin tärkeimmät yksityiskohdat:

- Sylinteri: Poraus ja x isku 72,0 x 72,0 mm.

- Mäntä: kaksoisrengasrakenne.

- Kaasutin: Keihin PWK 38 mm mahdollistaa maksimaalisen tehon ja luotettavuuden ilman kompromisseja.

- Sytytystulppa: NGK BR8ECM.

- Kampiakseli: on kevyempi ja siinä on pienempi halkaisija kuin RR mallistossa. Tämä yhdistettynä erityiseen RX malliin suunniteltuihin moottorilohkoihin mahdollistaa moottorin herkemmän toiminnan ja huikean tehon moottorin yläkierrosalueille.

- Pakoaukonsäädin: Säädettävä pakoaukonsäädin mahdollistaa jokaiselle kuljettajalle mieleisen moottorinluonteen.

- Lyhyt äänenvaimennin: mahdollistaa huippusuorituskyvyn keskikorkeilla moottorin kierrosalueilla.

- Hydraulinen kytkin painejousella tarjoaa tasaisen toiminnan ja vetopidon sekä kestää ylikuumenemista. Kytkimen jousilevyn esijännitys voidaan asettaa kolmeen asentoon.

- Jäähdytinletkut: siniset ääriolosuhteita kestävät silikoniset letkut.

- Tehokartan valinta: kuljettajalla on valittavissa kaksi eri moottorin tehokarttaa.

- Pakoputki: kaunis pinnoitettu ja lähes huoltovapaa pakoputki.

Runko

Etuhaarukka ja takaiskunvaimennin: ovat Kayaba valmistamat (KYB). Tämä jousituspaketti on yksinomaan suunniteltu RX-malliin. Beta-insinöörit tekivät tiivistä yhteistyötä Kayaban kanssa kehittääkseen täydelliset asetukset RX-malliin motocross käyttöön. Tavoitteena oli tarjota iskunvaimenninpaketti, joka on riittävän jäykkä suuria hyppyjä varten, mutta silti herkkä ja pehmeä.

Rengaskoko edessä 21" ja 19" takana (80/100-21 ja 120/80-19 Michelin Starcross 6 -renkailla). Jarrujärjestelmänä huipputehokkaat Nissinit kelluvilla jarrusatuloilla.  Edessä 260 mm ja takana 240 mm jarrulevy varmistavat tehokkaan jarrutuksen.

Sähkökäynnistys: RX 300 2T syttyy henkiin napin painalluksella. Pyörässä on tehokas ja kevyt litiumakku.

Sähkökomponentit (mukaan lukien pääjohtosarja), ovat minimalistiset painon vähentämiseksi. Käynnistyspainike ja pysäytyskytkimet on asennettu ohjaustankoon.

Erikoiskomponentit:

- Ketjunkiristimet punaista Ergal-seosta

- Siniset eloksoidut Excel-vanteet

- Punainen ketjuohjain

- Punainen anodisoitu takaratas alumiinikeskiöllä ja teräsulkokehällä

- Mustat Ergal-seosta valmistetut jalkatapit terästapeilla

- Käsisuojat

Paketin täydentää upouusi grafiikka, jossa on tutut Betan Racing väritykset.

Jokaisen RX 300:sen mukana toimitetaan seisontatuki.

 

Suositushinta: 9790,00 €
Saatavuus: heinäkuu

Toimituskulu:280 €

Mitat

Polttoainesäiliö:9,5 L
Akseliväli:1490 MM
Paino:100,0 KG (FRONT 48 KG; REAR 52 KG)
Korkeus:1260 MM
Leveys:815 MM
Pituus:2185 MM
Istuinkorkeus:950 MM
Maavara:340 MM

Moottori

Vaihteisto:6 GEARS
Sylinteritilavuus:292,3 cc
Moottorin voitelu:MIXING
Kytkimen tyyppi:WET MULTI-DISC CLUTCH
Vetotapa:CHAIN
Sylinterin poraus:72 MM
Moottorin iskunpituus:72 MM
Moottorin puristussuhde:11,45:1
Sytytys:AC KOKUSAN – DIGITAL CDI WITH OIL PUMP CONTROLLER
Käynnistystapa:ELECTRIC STARTER

Tekniset tiedot

Moottori:SINGLE CYLINDER, 2-STROKE, LIQUID-COOLED
Polttoainejärjestelmä:KEIHIN PWK 38

Runko

Runko:MOLYBDENUM STEEL WITH DOUBLE CRADLE SPLIT ABOVE THE EXHAUST PORT
Etuiskunvaimennus:HYDRAULIC USD CLOSECARTRIDGE FORK WITH Ø 48 MM SHAFT
Takajousitus:MONOSHOCK WITH PROGRESSIVE COMPOUND LEVER
Iskunvaimentimen joustovara:135 MM
Joustomatka edessä:305 MM
Joustomatka takana:300 MM
Etujarru:WAVE DISC Ø260 MM AND DOUBLE-PISTON FLOATING CALIPER
Takajarru:WAVE DISC Ø240 MM AND SINGLE-PISTON FLOATING CALIPER
Etuvanne:21 X 1,6 – 36 HOLES
Takavanne:19 X 2,15 – 36 HOLES
Eturengas:80/100 – 21
Takarengas:120/80 – 19

Jaa tämä sivu sosiaalisessa mediassa

Verkkopalvelun alusta onstage © 2024 online.fi