BETA RR 4T 390 Racing MY22

9 790 €

3626.jpeg 3628.jpeg 3627.jpeg 3625.jpeg 3623.jpeg 3624.jpeg

Näytä kaikki kuvat

Racing mallit valmistetaan tehdaskilpapyörien pohjalta joilla Steve Holcombe ja Brad Freeman ovat hallinneet enduron maailmanmestaruussarjaa voittaen useita mestaruuksia!

2021 EnduroGP maailmanmestaruussarja lähestyy loppuaan ja Beta insinöörit yhdessä enduro tehdaskuljettajien Steve Holcombe ja Brad Freemanin kanssa ovat kehittäneen kilpapyörät joilla voitetaan jälleen maailmanmestaruuksia.

On siis paras mahdollinen aika esitellä tämän kehitystyön tulos ja samalla tarjota kaikille mahdollisuus hankkia oikeasti kilpailuvalmis enduropyörä, Beta RR Racing MY 2022!

 

Betamotor perinteiden mukaisesti Racing mallit sisältävät kaikki ominaisuudet joilla voit ajaa haastavimmissakin olosuhteissa ja kilpailussa. 2022 Racing mallistossa on erityisesti keskitytty kehittämään iskunvaimennusta sekä voimansiirtoa säilyttäen kauniin ulkonäön ja toiminnallisuudet.

TÄRKEIMMÄT OMINAISUUDET:

Kilpaosat

Etuakselin pikairrotus vipu joka helpottaa ja nopeuttaa rengastöitä kilpailutilanteissa
Punaiset vertigo käsisuojat
Mustat erikoisjalkatapit jotka ovat leveämmät, kevyemmät sekä pitävämmät kuin vakiomallissa
Kevennetty takaratas jossa alumiinikeskiö ja teräs ulkokehä
Punaiset CNC koneistetut ketjunkiristimet
Pitävämpi Racing Blue istuin jossa tasku ajanottokortille
Musta elaksoitu vaihde ja jarrupoljin
Vaihteisto ja moottoriöljyn sekä öljynsuodattimen kansi punaista elaksoitua alumiinia
Racing grafiikat sekä punaiset vanneteipit.
Metzeler Six Days renkaat

Iskunvaimennus:

Kayaba AOS ø 48 mm kaksoiskammiokeula. Erittäin korkealaatuinen ja yhdessä Betan kanssa jo vuosia hiottu kaksoiskammiokeula. Japanialaista KYB:iä ei turhaan pidetä yhtenä maailman parhaana enduro ja motorcrosspyörien iskunvaimennin merkkinä.
Näiden muutoksien lisäksi jokaista pyörämallia on kehitetty useilla teknisillä yksityiskohdilla ja sisältävät kaikki aikaisemmin RR MY 2022 malleissa tuodut merkittävät muutokset.

RR 4T Racing malliston merkittävin uudistus on luistonesto. Moottoripyörätekniikan jatkuva kehitys tarjoaa uusia mahdollisuuksia jotka ovat hyödynnettävissä myös kilpaenduropyörissä. Luistonestotekniikka auttaa kuljettajaa hyödyntämään koko RR pyörän potentiaalin kaikissa olosuhteissa ja tilanteissa. TC toiminto on kytkettävissä päälle ja pois uudesta hallintapaneelin näppäimestä joka sijaitsee emäputken ja polttoainetankin välissä. Samasta hallintapaneelista löytyy tuttuun tapaan myös moottorinohjauskartan valintanappi.

Toimituskulu:280€
Autovero:2180,36€

Mitat

Polttoainesäiliö:9,1 l
Akseliväli:1490 mm
Paino:106,5 kg
Korkeus:1270 mm
Leveys:815 mm
Pituus:2180 mm
Istuinkorkeus:940 mm
Maavara:320 mm

Moottori

Moottori:1-sylinteri, 4-tahti, nestejäähdytetty
Vaihteisto:6 vaihdetta
Sylinteritilavuus:385,6 cc
Moottorin voitelu:2 öljypumppua
Polttoainejärjestelmä:Synerject kaksois polttoaineensuihkutusjärjestelmä
Kytkimen tyyppi:Märkä, säädettävä jousilevy (3 eri asetusta)
Vetotapa:Ketju
Sylinterin poraus:88 mm
Moottorin iskunpituus:63,4 mm
Moottorin puristussuhde:12,48:1
Sytytys:AC Kokusan
Käynnistystapa:Sähkökäynnistys (poljin lisävarusteena)

Runko

Runko:Molybdeeni teräs, kaksoiskehto
Etuiskunvaimennus:KYB AOS ø 48 mm kaksoiskammiokeula
Takajousitus:Linkkujousitus, ZF Sachs monoshock, progressiivinen
Iskunvaimentimen joustovara:135 mm
Joustomatka edessä:295 mm
Joustomatka takana:290 mm
Etujarru:Nissin Kelluva, 2 mäntää, 260 mm jarrulevy
Takajarru:Nissin Kelluva, 1 mäntä, 240mm jarrulevy
Etuvanne:21 x 1,6
Takavanne:18 x 2.15
Eturengas:90/90-21
Takarengas:140/80-18

Verkkopalvelun alusta onstage © 2022 online.fi